söndag 8 juni 2008

Blommor



Här är en del av mina planteringar
Kram på er

8 kommentarer:

hemtrevnad marie sa...

Hejsan hittade hit via Loppisliv....vilken mysig blogg du har ...hit kommer jag gärna tillbaka!!
Ser att du också är en loppistjej!
Ha det bra!
kram

LOPPISLIV sa...

Hejs svejs...Så fint du planterat...ett sånt symaskinsunderede har jag också...2st, en inomhus m symaskinen kvar och en utomhus som bord....de är så charmiga tycker jag...nä nu måste jag sätta fart och plantera mina pelargonior också...de bara står och väntar på mig...har varit lat i helgen och bara lapat sol...får väl ta ett ryck i veckan istället....blir så inpirerad när jag ser dina blomster....Ha det gott...Kram Paula

Ewa sa...

Va fint du gjort. Jag har inte idats köpa nåt till ballkongen än. Tycker det är så tråkigt väder, och här blåser så. Satte ut mitt olivträd, men tog in det igen, då det vart så kallt.

När ska vi kaffa? =)

Kram
/Ewa

Nicole sa...

Hej! Jag ser att vi har samma blomsmak! Vi har också ett gammalt underrede till en symaskin, men vi har inte gjort någon bordsskiva åt den än, men det ska väl bli småningom...
Ha en skön vecka! Det soliga och varma vädret är puts väck här nu och det regnar och blåser...

Ewa sa...

Jo. Du frågade ju ang räknare. Jag hämtade min från http://susnet.se/tjanster/

Kram
/Ewa

Ewa sa...

Om du vill så kan jag hjälpa dig. Enklast är då ifall du mejlar mig din inloggning till bloggen + det till Sunset. Så svårt att försöka beskriva per SMS eller mejl hur du ska göra. Jag fick trixa en del innan det funkade, men tillslut så! =)Skam den som ger sig!

Kram
/Ewa

Ewa sa...

Hoppas det funkar nu, annars får vi fixa till det.

Kram
/Ewa

Gårdsromantik sa...

Vilka fina planteringar!

Bara nu värmen kommer.

Kram Maud