tisdag 14 oktober 2008

Lite hall bilder

Vi renoverar för fullt i hallen vi har målat tak, väggar och lister men det är ännu mycke kvar, vi ska lägga nytt golv och slipa och måla trappen sen ska möbler målas och de ska hängas upp hyllor och tavlor på väggarna


Vi tillverkade hatthyllan själva


Byrån köpte jag på Jysk, stolen köpte jag på loppis för 30 kr den ska målas vit


Den här lavoaren har min pappa gjort i skolan när han var 8-9 år (1947-1948), jag ska måla den vit
Ha en bra vecka!
Kram Nettan

6 kommentarer:

Åsa sa...

Vad fint det blir. Hatthyllan blev kanonfin. Byrån har jag tittat på flera gånger men vet ej hur jag ska få plats.
Kram Åsa

Leamarlené sa...

Oj..har du också ett så stort projekt. Hatthyllan blev ju jätte fin. Hittar aldrig någon till min hall som jag håller på och målar...blir aldrig klar. Det står nog still just nu.
Kram, Marlene

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Vad fint det blev! Hatthyllan blev kanonsnygg med det svarta mot det vita! :)

Kram Therese

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg! Nei så fin hattehylle ! Og duuu, skikkelig sjarmerende at det er din pappa som har laget den lille kommoden.
Ha en skjønn helg.
Klem

LantlivsAnette sa...

Ojjj..vad fint ni får det i hallen !!
hallen är ju ett viktigt rum , det första man möts av då man kommer hem !! Kanon fint !
Kram Anette

Millas hem sa...

Åh, vad fin den är...lavoaren!
C