onsdag 24 december 2008

GOD JUL






GOD JUL PÅ ER ALLA
KRAM NETTAN

12 kommentarer:

Mer av allt sa...

Jag hoppas att du haft en mysig och härlig jul och önskar dig härligt lediga mellandagar!

Kramar från mig

Gårdsromantik sa...

God fortsättning!

Kram Maud

Ewa sa...

Vilken vacker julgran. Vart en plast här i år. Hade inte tänkt mig det, men leveransen på en äkta var så seeeeeeg, så jag gav upp. Nästa år ska jag köpa en av Mörkarna. Brorsan och hans fru hade köpt av dem. Den var jättefin, och de fick dem hemkörd och allt, för bara 250 kr.


Kram
/Ewa, påväg till soffn och kurera mig...

Maria - Villa Krutbruket sa...

Kika in här hos dig!
Vilken mysig blogg....
Hoppas du får ett Gott nytt år!

Kram Maria

vardagsvitt sa...

Hallå!
Så mysigt du har det!
Gott nytt år Kram Marith

Leamarlené sa...

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig. Vi ses väll nästa år här på bloggen...kanske även när jag åker hem...skulle vara så kul.

Kram, Marlene

Vitt och nött sa...

hett gott nytt år till dej med!! hoppas du fåen fin start på det nya året!

KRAM!

Vitt är vackert sa...

Å så fina bilder du visar!! Här var visst längesen jag var inne och kikade.
Hoppas du hade en riktigt god jul, och nu får man önska dig också ett Gott Nytt År!!

Kram!!

Anonym sa...

Tack för din kommentar inne hos mig ;=) Ja tänk att det har gått ytterligare ett år nu....?
Ha nu ett gott slut och ett underbart gott nytt år
Kram Pernilla

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej o Gott nytt år på dig från mig kram snowwhite-sussie

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Vill önska dig ett gott nytt år!

Kramar Camilla

Anonym sa...

Du har alltid så mysigt! Häftigt att ha skridskorna på väggen ;P
Kanske jag skulle ha skrivit god jul på dej.. ,men jag e ju lite sen.. så Trevlig allahjärtansdag istället :)
kram kram
//lotta